Ką pamatyti Maljorkoje?

Sveiki, keliautojai! 👋 Noriu pasidalinti musu ispudziais Maljorkoje, gal kam pravers. Buvome kovo 14-19d.

Nesirinkome jokio 5 zvaigzdziu viesbucio su all inclusive, o miegojome kiekviena karta vis kitoje salos dalyje. Jei kam idomu, galesiu parasyti kur, nes uz nakti mokejome nuo 26 iki 60eu. Man svarbu buvo tik tai, kad kambario nereiketu dalintis su kitais, check in 24h ir butu svaru. Mano vyras norejo netoli vandens.

Oro uoste issinuomojome masina  per economycarrentals su kasko draudimu. Masina nuomojomes internetu, kainavo 65eu (Jei kas atsitiktu 1100eu patiems primoketi). Kai buvome vietoje mums pasiule nauja 2018m VW Polo – tik 20km pravaziuota ir mes pirmi vairuotojai tik uz 3eu/diena daugiau. Aisku mano vyrui uzsireike butinai to Polo Paemem. Bet paemem papildomai pilna kasko draudima uz 20eu/diena. Gavome bonusa- antra vairuotoja uz dyka.

Taip butu kainave kazkiek papildomai, bet nzn kiek. Zodziu, labai patariu paimti pilna kasko draudima, nes nors ir pats gerai vairuoji, negali atsakyti uz kitus! Mums kazkoks piktas zmogelis su raktu perbrauke per vairuotojo dureles, o dar karta nepasigailejome, kad turime draudima kai prie svyturio stovejimo aikstelej kitas vaziuodamas pro sali su savo veidrodeliu nubrauke musu veidrodeli. Gerai, kad nieko nesimato, bet galejo ir blogiau baigtis. Taip kad, tikrai nesigailiu, kad paememe sita draudima.

Kol nusileidome , susitvarkeme masinos reikalus ir isichekinome (pirma nakvyne buvo Can Pastilla) buvo veloka tai patraukeme i Palma pavalgyti ir pasivaikscioti. Draugai parekomendavo viena ispanisko maisto restorana 7 machos, kuris priklauso lietuviui . Buvo labai skanu!!! Restoranas randasi netoli lankytinu objektu Palmoje. Per valanda apejome grazu rata ir pasigrozejome naktine Palma. Beja po 20val nemokamos parkingas. Bent jau toje gatveje prie restorano
Kita ryta atsikeleme anksti ir nurukome prie katedros. Prie pat yra pozemine parkavimo aisktele, uz 2val. sumokejone apie 4eu. Labai patogu nes nereikejo toli eiti. Vietoje buvome 9val. Tai buvo labai faina ir tuscia. Visiskai kitoks vaizdas nei nakti pries tai. Prie pat katedros stovi karaliski rumai la almudaina. I katedros vidu nejome (7eu), bet ejome i rumus (7eu), kuriuose mums labai patiko! Beja abu objektai atsidaro tik 10val. Pries 10 buvo pilna zmoniu ir pardaveju su adijalais, kurie visokias plagijuotas tases, batus ir magnetus pardavineja. Jei norit graziu foto, patariu atvaziuoti anksciau.
As dar norejau nueiti i arabiskas pirtis (2.50eu), bet vyras atkalbejo ir i Castell de Bellver (lygtai 4eu), bet jis norejo labiau gamtos ir sake pastatu pradziai jam uztenka😂

Nuvaziavome i Sant Elm miesteli. Tikras rojus!! Vos pora zmoniu, vaizdai pasakiski! Galesi atsisesti ant suoliuko ir valandu valandas grozetis zydru vandeniu ir maza salyte priesais. Miestelis labai mazas, bet tikrai vertas demesio. Tiktai nesigailiu, kad arabiskas pirtis iskeiteme i sita vaizda! Beja parkingas nemokamas. Is tikruju net nemaciau mokamu aiksteliu, nes miestelis tikrai labai maziukas..
Toliau patraukeme i Valldemossa. Mazos siauros gatveles, miestukas irgi turi sarmo. Kadangi jau praalkome, pasirinkome restorana Troya su graziu vaizdu. Maisto pasirinkimas nebuvo labai didelis bet buvo skanu. Sumokejom uz pietus dviem 45eu. Man Valdemossa tikrai pasirode grazi, mano vyrui nepatiko. Bet cia manau skonio reikalas. Jam truko vandens😂
Patraukeme i Port de Sóller. Sita vietove mano vyrui paliko didziausia ispudi is visu, kuriose gyvenome. Jei dar karta atvyksime i Maljorka, greiciausiai apsistosime cia. Ilanka pilna kaviniu ir restoranu. Nors turiu pridurti, kad kovo menesi labai daug dar uzdaryta, kaip ir kitose salos dalyse. Mes grozejomes siuo Portu de Sóller vakare ir kita ryta. Tikrai labai labai grazu! Patariu aplankyti!
Vel gi atsikele anksti patraukeme su musu Polo prie Gorg Blau Stausee (nzn kaip lietuviskai sitas ezeras/tvenkinys). Cia negalima maudytis nes tai ju geriamojo vandens saltinis. Labai grazus skaidrus vanduo. Mes sustojome kazkokioje aiskteleje, kur stovejo tik girininku masina. Ten padarytas toks miskelis su aisktele kur galima grilinti ir per ten galima nueiti iki pat vandens. Nezinau ar legalu bet girininkai nieko nesake😂 Bet manau ten taip uzslepta, kad niekas neranda, todel buvome vieninteliai ten. Arba todel kad vel gi mes ankstyvi. Tada pavaziavome toliau i oficialia apzvalgos aisktele. Vaizdas gniauzia kvapa!
Veliau patraukeme serpantinais (Sa Calobre) link Torent de Pareis. Vaziavimas serpantinais ganetinai didelis issukis o beto labai daug dviratininku! Butinai pravaziuokite sia gatve. Torrent de Pareis buvo irgi grazu. Bet tikejausi daugiau wow. Mes ten buvome apie 14-15val ir buvo pilna zmoniu! Kaip skruzdelyne. Pora turistiniu autobusu buvo katik atvaziave. Nenoreciau suzinoti kas ten dedasi koki liepos menesi😂 Yra mokamas parkingas, bet po kaire puse yra gal 5-6 vietos nemokamo. Mums atvaziavus, kaip tik atsilaisvino vieta. Vel pasiseke😂

Kadangi po tiek daug vaziavimo atejo laikas uzsipilti kuro, patraukeme i artimiausia degaline kuri buvo uz valandos kelio! Taip atsidureme Pollençoje. Labai fainas jaukus papludimys. Prisedome viename restoranelyje (Tolo’s) papietauti. Kainos nesikandzioja. Skani pica (ir labai didele, vienos butu mums dviems uzteke😂) ir labai skani Sangria! Beja cia susirenka labai daug dviratininku, nes savininkas buves profesionalus dviratininkas ir sis restoranas tarp dviratininku butina atrakcija maljorkoje 😂 Sitai papasakojo mums dviratininkai prie gretimo staliuko😁
Trecia nakti praleidom Can Picafort miestelyje. Mano vyras pramine ji vaiduokliu miestu, nes jame sutikome gal kokius 5 zmones ta vakara. Viskas buvo uzdaryta! Bet man tai netrukde, nes visa papludimy turejome tik sau! Kita ryta issikrapsteme siek tiek veliau, nes viesbutis tik nuo puses 9 siule pusrycius patraukeme link Cap of Fermentor svyturio. Link ten vede velgi siauros ir vingiuotos gatveles. Pirmiausia sustojome Mirador des Colomer. Vaizdai pasakiski! Mes ten buvome apie 10-10:30 ir buvo jau pakankamai zmoniu. Kai jau ruosemes vaziuoti toliau atvaziavo trys pilni turistu autobusai! Taip kad tikrai geriau atvaziuoti anksciau! Beja ten galima nemokamai parkuotis, bet ganetinai mazai vietu. Veliau pakilome dar siauresniu keliuku prie Albercutx watchtower. Nevaziuokite iki pat virsaus, nes nebus kur pastatyti masinos. Mes likus kokioms 10min pestute palikome stoveti automobili ir labai dziaugemes nes ten virsuj jau visi pykosi, nes kazkas kazka uzstate 😅
Pasigrozeje vaizdais pasukome link izymiojo Cap of Fermentor. Is tikruju tai nusivyleme nes tikrai nieko ispudingo. Bet gal todel tokia nuomone, nes buvo sausakimsa nuo zmoniu. Kad gauti vieta masinai pastatyti laukeme kokiu 40min. Cia beja mums ir nubrauke veidrodeli. Nzn gal mes jau buvom isseke nuo kaitrios saules, gal pervarge nuo laukimo bet kazkaip man tas aplankymas nepasiteisino. Bet pripazinsiu, is tolo tas svyturys labai graziai atrodo!
Su tusciais pilvais dar karta patraukeme i Pollença. Aplankeme ispaniska restorana Swing! Labai labai skaniai papietavome! Netoli stovi toks kaip ir tiltuks, nukrautas akmenimis! Galima graziu foto padaryti! Isicheckine i viesbuti Alcudijoje ir laimingi, kad gavome is neaiskiu priezasciu upgrade ir nuostabiausia dvieju kambariu butuka nusprendeme nuvykti iki Castell de Capdepera (3eu). Deja nepaziurejom oficialioj svetainej lankymo valandu o pasiklioviau informacija viename bloge, kad nuo kovo 16d pilis atidaryta iki 20h. Deja! Iki balandzio iki 17h o tik nuo balandzio 1d iki 20h. Pasigrozejome pilimi is tolo! Bet nebutu to blogo, kas neiseitu i gera – nusprendeme nuvykti prie vandens ir atradome nerealia panorama! As buciau galejusi ten valandu valandas sedeti ir klausytis bangu osimo!😍🌊🌊🌊 Beja ten nebuvo nei vieno zmogaus! Tik ramuma, mes ir gamta! Ta vietele yra vaziuojant link Capdepera svyturio.
Grize pasivaiksciojome Alcudia miestelio pakrante. Siaip jis toks irgi nieko. Bet kadangi mes jau velai vakare ten buvom ir kita ryta anksti isvaziavome, negaliu nieko placiau papasakoti.
Paskutine keliones diena nusprendeme pradeti nuo Castel de Santueri. Bet kadangi mums sios keliones metu nesiseka su pilimis🏰 tai ir si buvo uzdaryta😂 Ja galima tik nuo balandzio 1d aplankyti. Bet nieko, ji buvo vis vien pakeliui o ir nuo kalno pasigrozejome graziais vaizdais.
Pirmutinis planas buvo aplankyti Zoo Safari🐒🐅🦁🚗, bet mano vyras prisiziurejo youtubej filmuku, kad labai negeromis salygomis ten laikomi gyvunai, tai stovejome pries dilema: nevaziuoti ir ju finansiskai neremti, bet gal tada bus dar blogiau gyvunams? Ar vaziuoti ir remti? Bet tada galbut niekas nesikeis… Po ilgu diskusiju praleidom sita atrakcija ir patraukem i kaktusu parka 🌵(iejimas 10,50eu), kuris mums labai patiko jau db, nors ne visi augalai dar savo grazume buvo. Jau isivaizduoju kaip ten grazu vasara😍🌲🌴🌵
Prisigrozeje nuostabiais kaktusais ir grazuolemis palmemis patraukeme i Port Cala Figuera. Siulau butinai aplankyti ir ten pasivaikscioti. Ten yra buves mazas zveju kaimelis su daug valteliu🚣‍♂️🚤. Man asmeniskai labai patiko 😊🤗
Kadangi musu skrydis kita ryta ganetinai anksti buvo ir musu polo reikejo iki 7h ryto priduoti, pasirinkome paskutinei nakvynei miestuka (S’Arenal) netoli oro uosto. Na ten tikrai nenoreciau praleisti visu atostogu 🙈🤣 Ten manau vien tusovcikai apsistoja. Bet kas tik patusinti vaziuoja tai manau gal ten pats tas!  Musu paskutinis viesbutukas buvo su popierinem sienom ir kai kas nors nuleisdavo wc vandeni, tai aa pagalvodavau, kad kazkas pas mus i kambari siena griauna😂😂 Bet nera ko noreti, kai uz nakti tik 26eu moki todel nesiskundziu 😂
Kita ryta pridavem masina. Tam parkinge stovi toks kioskelis, kuriame sedi zmogutis nuo 7h ryto, jei automobili🚗 anksciau priduodate, tai tiesiog reikia raktelius imesti i pasto dezute. Beja nepamirskite issiurbti masinos. Mes prineseme smelio, o apie tai pagalvojome tik kai jau masina pridavinejome. Malonumas kainavo 30eu. 🤦‍♀️🤦‍♂️ Bet nieko, kita karta nebepamirsim😂
Tikiuosi, kad nebuvo labai nuobodu skaityti, gal kai kas rado viena kita naudinga patarima.
Mes nuvaziavome is viso 728km, nes apvaziavome visa sala ratu, pamateme maljorka ivairiausiomis spalvomis. Tiek grozio nesitikejau! Kas nebuvo, tikrai rekomenduoju is visos sirdies🏜🏝🏖💕 Beja, kas mane labai pozityviai nustebino: Labai daug graziu zaidimu aiksteliu vaikams kiekviename miestelyje!