Korfu – Albanija – Korfu kelionė

Sveiki mielieji keliautojai, šį kartą  pasidalinsiu savo ispūdžiais iš Korfu ir iš Albanijos. Dažniausiai keliaujame dviese su vyru , bet šį  kartą pasiemėme mano mamą ir tėtį kartu.
Pirmoji diena prasidėjo labai chaotiškai ir kainavo siek tiek nervu.
Mes atskridom į  Korfu. Jau visa kelione prasidėjo su nuotykiais. Einant jau i oro uosto įėjimą sako vyras aš pamiršau savo kreditinės korteles PIN. O be korteles ant jo vardo negalima mašinos imti, nes jis vairuotojas. Sakau nieko tokio, paimsim mane kaip pagr.vairuotoją o tave kaip antra. Bet aš teisiu nepasiėmiau.  O tete mano neturi kreditines. Bet pagooglinau kad galima pasirinkus už papildomą mokestį  be kreditines korteles užsisakyti mašiną.
Atsiprašau toliau rašysiu be lietuviškų raidžių 🙁
Mes skridom si karta su Easyjet. Internete pažiūrėjau kad galima lagaminą ir mažute tašę paimti. Iš  tikrųjų tai pagooglinau abiejų išmatavimus tiktai. Atėjom jau prie vartų. Žiūriu easyjet plus gali tuos du bagazus tureti o normalus tik 1 lagamina (ne maza tase kaip ryainere o ta rankini lagamina).  Blem galvoju.. priejo tete pirmas ir sako jam 60eu papildomai. O mes visi su po 2 tasem.  Galvoju db 240eu reiks susimoket. Nu nafik. Bet pasivedziau visus i sali. Mano, mamos ir tetes kupres sugrudom dar i lagaminus.. Galvoju nu 60eu vis geriau negu 240eu
. O kitas dalykas kas sunervino tai motorolerio nuoma. As neisnuomojau is anksto, nes intere apie 70-90eu uz diena norejo o skaiciau forumuose kad galima uz 25eu/d isnuomoti. Nuejom i kelias nuomas, pasirodo jie visi turi didesnius nei kaip musu namie ir jiems jau normaliu motociklo teisiu reikia. Perklausem per kelias agenturas, nes butinai vakar issinuomoti reikia, nes nuo 9 ryto pas mane jau grafikas sudarytas ka ziuret  niekur neradom be motociklo teisiu, susiparinau ir issinuomojom masina  paejom po masinos nuomos punkto 2minutes ir ziurim yra nuomos punktos su tais mazais motoroleriukais. Ir man tu pasakyk kaip nesusieezinti
Bet nebutu to blogo, kas neiseitu i gera. Apie motorolerius stai ka galiu pasakyti: su normaliu iki 50m3 tai kalnais tikrai nepavaziuosi, neitrauks. Reikia jau normalaus,  stipresnio. Bet jam jau reikia motociklo teisiu. Taip kad, gerai, kad mes ju ir negavome. Gavome maza nissan micra, kuri irgi buvo ne pati stipriausia. Rico skundesi visa laika, kad labai lieva sankaba, i kalnus sunkiai irgi traukia. Jis ir glostydavo vaira puskuodamas i kalna ir girdavo ta musu micra, kad ji tik uzvaziuotu 😀 Nu ir ka, uzvaziavo visur kur reikia 😀 Taip, kad mano patarimas, jeigu kur nors netoli ne per kalnus vaziuosite, galite drasiai imti motoroleri🛵, o taip tik masina, arba keturacius.
Musu atostogu planas buvo toks: Korfu (3d) – Albanija (3d) – Korfu (3d).
Pirma diena atvyke i oro uosta pasiememe autobusa (melynas, Nr. 15, bilietelis kainuoja 1,70eu, stoja tik isejus is oro uosto) ir su juo pavaziave keleta stoteliu (apie 20 min). islipome Kerkyros centre. Issinuomojome per airbnb butuka (Daisy House) senamiestyje. Jis mums labai patiko, mums keturiems buvo vietos per akis, labai graziai surenovuotas vonios kambarys, labai moderniai ir skoningai irengtas, su dideliu balkonu, kuri uzdarius nera jokio garso is lauko. Netoliese supermarketas, iki vandens 5 minutes kelio (negalima maudytis ten, bet galima paziureti i laivus, senasis uostas kokiu 15min. pestute, naujasis – siek tiek toliau), daugybe kaviniu ir restoranu, parduotuveliu. Toks jausmas, kad buvome pacioje Kerkyros sirdyje. Pirma diena apsisniukstinejome, apziurejome kas, kur ir kaip ir issinuomojome ta musu mazaja micra🚗.
Antra diena. Sociai papusryciave ir pasieme masiniuka isvaziavome i Rovinia beach – labai labai grazus papludimys, bet bevaziuojant i ji, buvau pora kartu prakeikta, nes kelias tikrai siaubingas. Pasistate automobili dar turejome siek tiek paeiti (koki 10-15 minuciu neskubant nusileisti nuo kalno). Pastebejimas: su motoroleriu iki ten tikrai nebutume nuvaziave. Ten yra ir oficialus parkingas (lygtai 3eu), bet iki jo nebedavaziavome, nes mums kelias buvo per baisus, pasistame kokiais 150m anksciau masina, prie kazkokio griuvesio (beja nemokamai), nes galvojome, kad iki ten nedavaziuosime 😀 Nuo parkingo vis vien butu reikeje 10-12 min eiti, taip, kad nieko cia blogo. Prie papludimio buvome apie 10 val, ten buvo vos keletas zmoniu, labai grazus akmenuotas krantas, skaidrus zydras vandenukas, tiesiog pasaka. Man asmeniskai sitas papludimys patiko labiausiai is visu (gal del to, kad jis buvo pirmas kuri pamateme??). Beja patarimas nr. 1 – butinai nusipirkite vandens batus – nepasigailesite. Visur kur grazus vanduo – akmenuotas papludimys. Cia musu buvo pats svarbiausiais daiktas visu atostogu metu! Akvalangas buvo antras pagal svarbuma, bet mes deja ji tik antroje atostogu puseje isigyjome 😀 Taip kad, mielieji, butinai nepamirskite vandens batu! Toliau patraukeme iki Paleokastrisos. Ten uz 10eu/zmogui paplaukiojome valtele. Nuveze iki uolu, apsuko su mumis nemaza rata ir ant galo taip greitai praplukde, kad net mamos skrybele nuskrido i vandeni 😀 Tuomet uzlipome i kalna prie vienuolyno, bet i vidu kazkodel nutareme neiti, uzteko pasigrozeti stulbinancia panorama lipant i kalna. Toliau patraukeme i Angelokastro pili. Kaip jau greiciausiai nujauciate, pilis buvo pastatyta ant kalno ir musu masiniukas per kancias uzpuskavo i virsu. Nors man atrodo Rico siek tiek perdejo, nes mano akimis micra turejo pakankamai power 🙂 Jis tiesiog yra priprates prie nauju masinu (per musu paskutine kelione serpantinais i kalnus Maljorkoje turejome nauja VW Polo su nuvaziuotais 12km, todel micros su 52k km ir sumalta sankama jau nepalyginsi :D). Pilis, bet ypatingai ir vaizdas nuo jos ateme mums zada – labai labai grazu!! Kiekvienas uzliptas laiptelis ir islietas prakaito laselis (lipant prie 36 laipsniu susidaro nemazai tu laseliu :D) buvo vertas! Veliau sustojome kazkur pakely vienoje tavernoje pavalgyti, bet maistas nebuvo labai ypatingas, tai neisidemejau nei kaip vadinasi nei kur ji ten tiksliai buvo. Kadangi visi buvo isgyre Porto Timoni papludimi ir mes buvome nelabai toli, patraukeme jo link. Skaiciau, kad iki jo reikia paeiti nemazai, tai jau buvau nusiteikusi. Dar kazkas rase, kad ten labai grazus saulelydziai. Irgi gali buti, bet tas kelias mus visus isgasdino labai! Ejome zemyn kazkur 30 minuciu (nepamirskite patogiu batu). Kelio negalima pavadinti keliu, tai pramintas takelis, ir daug akmenu ir nera apsvietimo. Mes tuo keliu ejome apie puse 6, temsta Korfu jau apie 8 rugpjucio gale. Mama bijojo, kad kai grizinesime atgal, issisuksime visas kojas, nes nieko nematysime. Ka as galiu pasakyti, papludimys tikrai grazus. Vienoje puseje yra olos, i kurias galima net iplaukti, vaizdas pasakiskas. Kitoje puseje irgi yra papludimys, jame vanduo daug siltesnis. Siaip pamatyti buvo verta, nesigincysiu. Maciau, kad ten plukdina ir valtys. Ar antra karta vel lipciau ten? Gal ir lipciau, bet reiktu gerai pagalvoti 😀 Ga geriau lipti nezinant, kas laukia.  Kai ejome i virsu tetis mane, o ziurek kiti durniai lipa :DDD  I virsu liposi greiciau ir patogiau, uzlipome per 20 minuciu. Zodziu, santrauka: apsiaukite patogius batus, eikite kai dar netamsu ir tikrai nenusivilsite 🙂 Mums gal pirma diena buvo siek tiek per daug laipiojimo, vis gi neprate 😀 Darbe visa diena sedziu ant kedes prie PC, o atostogu metu noriu kalnus nuversti ;D (Beja kita diena kojos tik siek tiek skaudejo, bet laipiojant toliau, viskas buvo super). Dar vienas patarimas – Porto Timone paludimyje nepamirskite irgi vandens batu 🙂
Trecia diena. Pirmas papludimys kuri aplankeme buvo Loggas Beach (man antras pagal visus papludymius, kuriuos aplankeme). Nuvaziuoti iki jo pavyko gana neblogai, siek tiek kalnuota, bet jau nebe taip dramatiskai. Pries papludimi yra didelis nemokamas parkingas. Atvykome vel gi ganetinai anksti – zmoniu vos keletas. Norint patekti i paludimi, reikia nusileisti nuo olos zemyn – bet cia yra padarytas nuostabus asfaltuotas kelias – taip kad jokiu problemu! Vanduo ir vel zydras, pradzioje siek tiek saltokas, nes del uolu yra seselis. Mums visiems sis papludimys labai labai patiko! Veliau nuvykome i salos smaigali (akra drastis), ten irgi nusimaudeme. Masina palikome gana aukstai, nes nezinojome ar galesime nusileisti ir kaip keliai. Nenorejome rizikuoti – nuvaziuoti galima beveik prie pat, kelias geras, galite drasiai vaziuoti. Mes ejome apie 20 min. pestute zemyn. Visai fainiai buvo ir ten, bet buvo daug zmoniu, todel ilgai neuzsibuvome. Toliau i Cana d’Amor. Zmoniu irgi buvo labai labai daug, todel nebuvo taip fainiai kaip Loggas beache. Vakare nusipirkome kelto bilietus i Albanija (23,80eu/zm) is Finikas Line. Biuras buvo prie pat musu auto nuomos. Nuomojomes is Enterprise. Ju ofisas ant ziedo einant link uosto, kur yra Sette venti Cafe. Finikas lines yra ganetinai mazom raidemis parasyta bet tas biuras mazdaug priesais ta kavine, gal siek tiek labiau link uosto. Galima moketi grynais ir kortele. Pridaveme prie to pacio masiniuka, nes jie tik nuo puse 9 dirba, o keltas jau 8:45h.
Visai buvau pamirsusi, kad dar pasiplaukiojome su laivu Black Rose. Mama labai norejo ji pamaciusi, tai nuejome ir nesigailejome. Kainavo tik 10eu/ zm. Labai fainas didelis piratu laivas su muzika, plaukeme apie 1,5val., nuplukde mus iki tos vietos kur lektuvai kyla  ir leidziasi  ir mums labai pasiseke: du lektuvai praskrido virs musu galvu 🙂
Ketvirta diena. As isivaizdavau, kad uostas i kuri mums reikia yra prie tos Sette venti Cafe, bet ne. Reikia paeiti dar kokias 10 minuciu gatve tiesiai. Iejus pro pagrindini iejima, ten kur mazdaug autobusu stoteles po kaire puse, yra toks pastatas kuriame ir yra check-in. Visa procedura vyko labai greitai, nors perkant bilietus buvo sakyta atvykti maziausiai 45 minutemis anksciau, susisukome mazdaug per 15 minuciu. Plaukeme su speed boot⛴ ir uz 30 minuciu islipome Sarandos uoste. Ten dar karta vyko dokumentu patikrininmas. Maciau daug postu ir nuomoniu ar reikia vykstant i Albanija paso. Mes turejome del visa ko ir pasus ir tapatybes korteles, bet buvome istrauke tik asmens tapatybes korteles ir ju uzteko. Pasakysiu, kad su jomis dar greiciau, nei su pasu, nes yra cipas, kuri jie greitai nuskaito ir paleidzia. Su pasu dar turi patys ivedineti duomenis.. Taip kad plaukiant is Korfu i Albanija uztenka tapatybes korteles, o jau skrendant reikia paso. Vykome savarankiskai, nedareme jokiu vizu, nejome i jokias agenturas, tiesiog nusipirkome keltu bilietus. Tai va atvyke i Albanija, is karto nusipirkome bilietus atgal. Ten beja galima atsiskaitineti tik grynais, korteliu neima. Nezinau ar ima Lekk (ju pinigus) bet is musu norejo euru. Kaina ta pati 23,80eu. Ju ofisas isejus is uosto, ziurint tiesiai yra toks mazas namelis, tai jame. Reikia paeiti is pradziu i desine,o tada i kaire, nes tas namelis ant tokio kaip kelnelio (kylanti gatve). Masina buvome issnuomave is anksto internetu, Masinu nuomos punktai yra tame paciame pastate kaip uostas, nors navigacija rode, kad reikia paeiti. Ememe vel is Enterprise. Pasakysiu, kad Albanijoje labai prastai veikia google maps, daug gatviu nera nurodyta. Gavome apynauja dacia logan, pravaziuota irgi apie 50k km. Kai pamateme padare ganetinai solidu ispudi. Bet… 😀 Irgi labai silpna, kai pradejome vaziuoti kalnais⛰, gavojau, jau reiks stumti 😀 Visas mano suplanuotas isvykas i kitus tolimesnius miestelius greitai pergalvojau ir nusprendziau, kad Albanijoje ilsesims papludimyje ir nieko nedarysim 😀 Kazkaip man mintys siandien sokineja. Kadangi mums Albanijoje internetas su musu SIM kortelemis labai brangus buvo, nusprendeme nusipirkti vietines korteles. Nuejome iki Vodafone parduotuves ir nuspirkome uz 14eu viena SIM kortele su 20GB ir prijungeme ja prie visu tel. Pasakysiu, kad Albanijoje internetas labai sudinas. Mums labai mazai kur trauke. Toje Vodafone parduotuveje galima buvo atasiskaityti tik grynais ir tik lekais. Beja ejome kokias 25 min link jos, palike tevus saugoti lagaminu. O veliau, kai ejome atsivaryti masinos, ziurime visai panoseje buvo kioskelis ar parduotuvele, kurioje irgi buvo galima nusipirkti Vodafone korteles. Tik isejus is uosto, man Saranda labai nepatiko, nes pristojo daug taxistu ir zmoniu, kurie nuomoja apartamentus ar siulo dienos ekskursijas. Pasijauciau kaip Maroko  turguose.. Bet aciu dievui, jie tokie ikyrus tik prie uosto, kitur buvo ramu. 🙂 Taigi pasieme musu dacia patraukeme blue eye link. Ten toks melynas vandens tvenkinys, siaip labai grazu. Kainuoja du eurai uz masina. Nors buvo daug zmoniu, buvo tikrai grazu. Ten galima ir maudytis, bet kazkaip nesinori, kai visi ten fotografuojasi 😀 Nors besimaudanciuju buvo! Veliau patraukeme i Butrint. Tai UNESCO paveldo saugomi buvusio miesto griuvesiai. Nuo blue eye vaziavome apie valanda laiko. Gatves buvo labai placios ir asfaltuotos, kaip kokia autostrada, o greitis 40! 😀 Per visa ta valanda sutikome gal kokias 3 ar 4 masinas. Taip ir nesupratau kodel ten negalima greiciau vaziuoti. Mano vyras sakom, blemba reikia paspausti, nes kazkaip nejauku cia, dar uzpuls kas nors 😀 Pakelese guli labai daug siuksliu, kurios greiciausiai ismetamos is vaziuojanciu masinu per langus, nes metosi visokie buteliai, popieriai ir pan. Kas liecia siuksles is viso man Albanija pasirode labai netvarkinga salis. Labai keista, kai koks restoranas ar viesbutis labai graziai susitvarkes aplinka, o uz tvoros savartynas (tiesiogine to zodzio prasme). Arba stovi grazus namas, tada koks pradetas griauti, tada uz jo vel grazus.. Imesiu foto, reikia pamatyti, kad suprasti. Mano mama labai fotografavo tas griuvenas, o as grazias vietas, tai paziurejus musu nuotraukas butu galima sakyti, kad mes abi skirtingose Albanijose buvome 😀 O del siuksliu Korfu, tai irgi prisiskaiciau, kad daug kas tik siuksles mate. Taip, ju yra (nepalyginsi su Albanija), bet ten kitaip. Tos siuksles neguli pakelese, kaip Albanijoje, o prie konteineriu. Jie tikrai perpildyti, prie ju ten primetyta daug. Bet tik tose vietose. Bet nera ko noreti, cia sala. Sunku jiems tas siuksles is salos isgabenti. 🙁 Man asmeniskai jos nebade taip akiu, kaip kai kuriems cia grupeje pasisakiusiems 🙂
Tai va tesiu toliau, pasak google maps pasiekeme musu keliones tiksla: mama vos nenugriuvo 😀 stovi kazkokia griuvena, nesuprasi ar ten boksto griuvesiai ar siaip namo kazkokio, siek tiek tokiau „kavine” (butinai idesiu foto) – kazkokia lusna ant kurios parasyta CAFE, kitoj pusej tipo keltas: sukaltos lentos ir ten per kelia per tokia kaip upe (kokias 2 minutes vaziuoja), tas keltas tai sukaltos lentos. Zodziu reikia pamatyti 😀 Mama atsisuka i mane ir sako: „Armina, kur tu mus atvezei? As cia sitoj saly tikrai nieko nevalgysiu, paziurek i ta kavine!” 😀 Prisipazinsiu, kad ir as siek tiek issigandau! Bet galvoju nu blemba, jeigu i UNESCO itraukta, tai negali buti cia tik sita griuvena. Tada ziuriu kitame krante daug autobusu ir siaip masinu ir kazkoks iejimas. Pasirodo google mus i kita kranto puse nuvede! Susimokeje 5eu uz persikelima per upe pagaliau atradome ta Butrinta. Nuejome prie kasos, viduje sedejo dvi moterys, viena jaunesne, kita vyresne. Jaunesne zaide su tel, i mus paziurejo ir toliau zaide. Kita kazka rase, bet musu irgi neaptarnavo. Palaukeme 5 minutes, susinervinome ir isejome. 🤣Nu jei jiems nereikia klientu, tai ir neisim. As cia nemaldausiu, kad mane ileistu 😀 Albanijoje issinuomojome irgi per airbnb dali namuko (Anisa’s 2bedroom suite). Su  ta mergaite buvome susitare susitikti 16val. nes gi i Butrinta norejome eiti, turejome dar dvi val. laiko. Nuvaziavome i Lori Beach. Vanduo labai grazus kaip Korfu, bet sikna ant siknos. Zmoniu milijardas. Bet po ilgos keliones buvo labai gerai atsigaivinti.. Artejant tai 16 val. patraukeme google maps vedini ieskoti musu gyvenamosios vietos. Vel gavome soka!!! 🤯 Kazkokie sunkeliai, kazkokie griuvesiai, nu kazkokia nesamone. Vel mus nuvede ne ten, kur reikia – viena gatvele toliau.. Bet siaip ne taip atradome. Tas namukas buvo super – labai svarus, kiemas su terasa, skalbimo masina, auga citrinmedis, stovi grilis.. Viskas isblizginta, su mama juokemes, kad viskas taip sterilu, kad net baisu prisiliesti  Anisa mums dave patarimu kur skaniai pavalgyti, i kokius papludimius geriau eiti, kur maziau zmoniu, kur trumpesnis kelias iki vandens ir t.t. Aj pamirsau pamineti, kad mes apsistojome Ksamil miestelyje. Ta vakara pasivaiksciojome, apsiziurejome kur kas ir pavakarieniavome. Ta Albanija nera tokia jau bloga, kaip pirmas ispudis…. 🙂
Penkta diena. Prabudau labai anksti ir nusprendziau pasitikti sauleteki. Kadangi vyras dar kietai miegojo, jo nezadinau, pasiemiau mama ir teti ir patraukeme pasitikti saules. Viena nenorejau eiti, nes vyras sake, kad jam albanai su pagrobejais ir zmoniu prekybininkais asocijuojasi, tai jei buciau viena isejus, butu buve pykcio. Bet kol visi susiruosem, patekejo ta saule jau 5 kartus 😀 Bet vis vien faina buvo pasivaikscioti, kai miestas dar miega ir visur tylu, ramu.. Veliau patraukeme su musu dacia i papludimi, kuri rekomendavo Anisa (Pulebardha beach). Didelis parkingas, ten vienas net rodo kur ir kaip pasistatyti masina (papildomos darbo vietos sukurimas) ant lauko 😀 Vanduo zydras, yra gultai. Si karta pasiememe ir mes pora gultu su skeciu, nes zadejome ilgeliau pasilikti, kainavo 7eu jei neklistu. Palyginus su kainomis centre kur sikna ant siknos, tai labai pigu, nes ten buvo po 10-12eu. Sita papludimi tikrai rekomenduoju, nebuvo daug zmoniu, akmenuotas krantas (velgi vandens batai buvo issigelbejimas) ir zydras vanduo kaip is atvirutes. Gal sezono metu ten buna ir pilna, bet mes buvome rugsejo 2d., tai buvo nedaug zmoniu. Anisa pasakojo, kad pas juos rugpjucio gale baigiasi sezonas, tai mes jau kaip ir nebe sezono metu buvome. Primenu apie 35 laipsnius 😀 Prisimaude grizome i savo miesteli. Sia diena buvome labai skaniai pavalgyti. Papuotavome kaip karaliai (sviezia ant grilio kepta zuvis ir mesa, albaniska moussaka, pyragas ir gerimai) sumokejome uz 4 asmenis tik 40eu! Restoranas vadinasi Guvat ️(Ksamil).
Sesta diena. Vakar sededami Guvat restorana stebejome tokia porele sokinejancia nuo lieptelio. Kai googlindavau Ksamil, man vis ismesdavo liepa ir zydra vandeni. Taigi nusprendziau, kad sia diena ryte ateisim prie to lieptelio! Kaip tarem taip ir padare. 9 val buvome jau ten (ten tik kokiu 10 minuciu pestute nuo musu namu), buvome vieni ten! Ta diena juokiasi viename zuvu restorane: vyrai uzsisake ne alkoholinio alaus. Padavejas sako: Are you driver? Our police ist very good! Gali ramiai gert. 😀 Tetis juokesi poto, kad paskambins poto draugeliui ir sakys, va tie gere, stabdyk 😀 Mano mamai cia dar labiau patiko nei vakar, bet cia yra tik zuvies patiekalai (Mussel house). Prisivalgem vel kaip karaliai uz 45 eu.
Septinta diena. Siandien perplaukeme atgal i Korfu ir nuvaziavome i aqualand vandens atrakcionu parka. Kaina tik 27eu/ zm. Kadangi mes megstame vandens parkus, butinai turejome aplankyti ir sita. Zmoniu buvo pakankamai daug, reikejo palaukti daug kur, bet parkas yra neblogas. Esame jau ir virs 50eu uz vandens parkus mokeje, taip kad 27 eu yra tikrai labai gera kaina. Sia diena as taip uzsinorejau geru makaronu, tai susiradome prie namu italiska restorana, kuri labai labai labai rekomenduoju. Ten valgeme tris dienas is eiles 😀 Man asmeniskai cia buvo pati skaniausiai pasta kokia as kada nors valgiau (musu favoritas buvo funghi pasta), patikekite, kad per 3dienas isragavome daug patiekalu 😀 Pica  irgi labai labai gera! Pirma karta kai cia buvome Rico uzsisake antra alaus, bet buvo labai busy ir ji kazkaip uzmirso, veliau papraseme saskaitos ir sakeme, kad nebereikia alaus, tai padavejas atsiprase baisiausiai. Ant rytojaus dar karta nuejome ten, nes visi paragave mano funghi makaronu vakar, norejo ju irgi. Padavejas baisiausiai apsidziauge, kad mes vel atejome. Siandien nebuvo daug zmoniu, tai jis papasakojo, kad cia yra tik 2 menesius, kad kavine priklauso jam ir jo broliui (jie abu yra italai). Atnese Rico alaus ir sako, cai uz vakar nepyk, veliau mamai dar gelyciu atnese ir ant gal mums dar deserto 😀 Kazkaip labai fainiai ten viskas buvo 😀 O poto dar karta buvom kita diena nueje (Negalvokit, kad del nemokamu desertu ir geliu), nes nu tikrai labai skanu buvo 😀 Ta kavine vadinasi A MANO PIZZERIA. Labai labai rekomenduoju!!! 🙂
Astunta diena. As norejau siandien ir rytoj plaukti i Paxos sala ir iki meteoru vienuolynu, bet maniskis mane atkalbejo, sake jam tada bus biski per daug hardcore. Sakau nu gerai, tada pasilikime saloje, o meteorus kada nors nuvaziuosime ir taip, gal pvz is atenu, nes juos noriu irgi aplankyti 🙂
Nuvaziavome prie vienuolyno kur kyla ir leidziasi lektuvai. Is pradziu buvome kavineje, bet nuo viemuolyno arba tilto prie jo matosi geriau, nes tie lektuvai skrenda tiesiai tau virs galvos. Atrodo, kas cia ypatingo, bet kazkaip labai faina vis tiek 🙂 Si karta turejome issnuomoje fiata su nuleidziamu stogu, tai buvo su juo labai faina vazinetis po sala. Rekomenduoju tokia masina imti, ypatingai jei ne dviese vaziuojat, tiems gale sedintiems fainiau tada. Ir per paskutines tris dienas tame kabriolete man atrodo geriausiai ir nudegeme 😀 Beja nuvykome dar karta i Butrinta. Patiko! Bilietai atskiriems zmonems po 700 lekk. O family categorie 300 lekk. Tai paklauseme kaip jie supranta seima, tai sako pardavejas Ricui: tavo zmona, mama, tetis. Tai sakome, mes seima. Tai gavome bilietus po 300lekk. Taip kad nebijokite imti siu bilietu, nes jei niekas neklausia, tai jie po 700 paskaiciuoja
Devinta diena. Rytoj skrisime namo, todel nusprendeme paskutine skirti papludimiams. Rico buvo nusiziurejes viena Paleokastrisoj nuo kalno prie vienuolyno, tai nuvaziavome prie jo. Buvo siek tiek pilnokas, bet faina ten nardyti, daug uolu ir zuvu! Tada dar karta nuvaziavome i Loggas beach, nenuvyle ir si karta 😀 Uzsukome ir i Agios Stefanos beach – man cia totali Palanga 😀 Nebevaziuociau dar karta. Dar prigriebeme viena papludimi prie pacios Kerkyros, ten buvo labai grazus vaizdas su laivais ir kalnais fone. Kaip jis vadinasi nebezinau, bet netoli nardymo mokyklos.
Desimta diena. Skrydis tik vakare – 17:35h. Pridaveme masiniuka, pasidejome lagaminus (priesais masinos nuoma prie to ziedo, kitoje gatves puseje galima priduoti lagaminus) ir kaip tik ten yra autobusu stotele i oro uosta. Uz keturius lagaminus ir dvi kuprines uz 5 val sumokejome 12eu. Nuo ten man atrodo tik 4 stoteles iki oro uosto. Autobusas atvaziavo 15 min anksciau, nei internete parasyta. Kerkyros oro uostas labai mazas. Patikra buvo juokinga, vienas uzmete aki i bilieta, kai ejau per ta skeneri, pamirsau, kad dar turejau monetu kiseneje (graza is autobuso), niekas nepypsejo. O kai norejau parodyti dokumenta prie pass  controll tai tik ranka mums numojo ir niekas nieko neziurejo. Juokemes, kad kartais kai mes i savo sali atskrendame is ne ES saliu mus idemiau apziuri kol ileidzia i gimtine, nei cia. Bet kas jiems darbo, mes palike daug pinigu, paliekame ju sali. O kas bus toliau, jiems nebeidomu 🙂
Aciu uz skaityma, tikiuosi radote geru patarimu, jei ne, sorry uz sugaista laika.