Kelionė į Ameriką: Kalifornija, Nevada, Arizona

Kelioniu patarimai vykstantiems i Amerika

Trumpa santrauka apie ka bus straipsnis:

Issvajotoji kelione i  Amerika si karta aplankeme Kalifornijos, Nevados ir Arizonos valstijas. Nuvaziavome per 8d. 3500km ir nemazai nuzingsniuota ypac per 3d San Franciske. Buvo ir ziemos ir vasaros per tas 11dienu

Nusileidome San Franciske (Oakland) is Norvegijos  ir toliau keliavome link Yosemicio nac. parko per Tiogos pass i Mammoth lakes. Pakeliui uzsukome apziureti Mono lake (vulkanines kilmes ezeras). Veliau ilgas kelias per Mirties sleni, o ten net ir smelio audra uzklupo ir +35 silumos! Paliko ispudi
Aplankeme nuodemiu miesta Las Vegas gyvenimas verda! tiek daug keistenybiu vienoje vietoje ir tiek kico, suzaveta!

Pakeliui i Didyji Kanijona aplankeme Huverio uztvanka (2tra pagal auksti JAV) ir keliaujame Route 66! daug senu benzino koloneliu ir moteliu, pradzioje visur stojome, o po to jau rinkomes kur gali buti idomiau, nes laikas spaude
pasiekeme Didyji Kanijona,wow vaizdas ir tas jausmas sedeti ant Kanijono krasto
ilgas kelias i Angelu miesta-Los Angeles! didysis tikslas Los.Angeles tai Universal studija, kuri paliko begalini ispudi ir daug adrenalino Aplankytas Holivudas, Santa Monika😉 Gaila palikti LA,bet pagal plana keliaujam link San Francisko

Uzsukom pusryciu i Santa Barbara. Nakvyne zveju miestelyje- Morro Bay, bei saules palydejimas
Didziuli ispudi paliko Big Sur pakrante, bet gaila, jog didzioji kelio dalis buvo uzdaryta del nuosliauzu ;(

San Franciskas! dar gyvenime tiek bomzu nemaciau kaip ten, bet SF jis labai skiriasi nuo LA  SF jausmas, jog visada i kalna lipom Aplankeme ir Alkatrazo kalejima saloje

Taigi pravaziuotas Route 66 per Arizona, Kalifornija
Per 11d daug pamatyta ir visko taip skirtingai, jog vis dar sunku ”suvirskinti”

Bilietai i Amerika

Taigi keliavom keturiese bilietus nusipirkom pries 9men, o draugai prisijunge apie gegužes mėnesi prie mūsų plano  pries perkant bilietus jau turejau šiokį tokį plana, kur ir ka norėtume pamatyti, nes taip buvo lengviausia apsipręsti del dienu skaičiaus perkant bilietus.

Kadangi gyvename Norvegijoj tai tik is Norvegijos te žiūrėjau bilietus, kurie 2viems pirmyn atgal su bagazais ir maistu kainavo apie 800€. Draugai atskrido skrydžio diena is Vilniaus i Oslą ir isskridom visi kartu:) ps! Draugams perkant bilietus is to pacio norwegian kaina jei neklystu net iki 1200€ pakilo  tai tuomet drauge persijunge i norvegu kalba ir nusipirko bilietus irgi uz ~700/800€ kazkas tokio! Neįtikėtina, bet butina stebėti tokius dalykus

Taigi detali kelione i Amerika. Aprasymas su smulkmenomis

Pirma diena

Nusileidom i Oakland (SF)  issinuomave automobilį 7vieti, nes mūsų 4i ir daug bagažo buvo super pasirinkimas! Gavome Dodge! Pradžioje nuomos punkte per 3-4K.siūlė keisti i didesni nes nuuu netilpsim pasak amerikietės  išsigandom jog netilpsim, bet visvien ėjom tikrinti mūsų Dodge ir ka telpam ir jokio susigrudimo !

Auto nuomavomes is Alamo, be depozito 260€ 8d. Galioja lt teises;) isikaiciuotas papildomas vairuotojas.
Issinuomave savo Dodge keliaujam nakvynes i Mersedes miestą, nakvyne moteli. (Visos nakvynes užsakytos buvo is anksto).

Antra diena

Keliamės ir judam Link Yosemite nac.parko. Atvažiavus nusipirkom kortele i visus nac.parkus tam kad sutaupyti. Ji kainavo 80$. Yosemite tikėjomės vėsaus oro, bet buvo fantastiškas. Aplanke būtinas vietas kaip tunnel view, Yosemite falls, el capitan toliau judėjome per tiogos pass. Kas keliausit pasižiūrėkit ar tiogos pass atidarytas, nes šis kelias uždaromas nuo spalio/lapkričio iki birželio mėnesio del sniego. Fantastiški vaizdai ir jau vesuma ir labai vėjuota!

Nusileidus nuo kalnu atvykome i Mono lake -vulkanines kilmės ežeras. Žiūrim i ta puse is kur nusileidom, o ten debesų kamuoliai ir juokaujame, jog sninga 😂
Atvykstame i Mammoth lakes slidinėjimo kurortą nakvynes 😉 vakaras žvarbus ir labai vėjuotas ir matome kalnuose baisus oras. Dar amerikietis pasijuokė is mūsų, jog atrodome sušalę 😂🙈

Ketvirta diena

Prasibundam ir ka sninga, tiesiog pusto ! Nusileidziam is slidinėjimo kurorto i Mammoth lakes pusryčių, ten tik lija. Paspusryciave judam tolyn. Važiuojam ir matom jog 120 kelias uždarytas, o tai Tiogos pass kelias vakarykštis! Pasiseke, jog spejom pravažiuoti arba užsakyta nakvyne butu buvus veltui, nes kito kelio iki Mammoth lakes bebuvo!

Judam i Mirties slėnį, pasitinka smėlio audra ir neveikianti radija, jausmas mistiškas! Juokaujam, jog cia gyvena tie žudikai is filmu kaip lemtingas posūkis ar ir kalnai turi akis

Mirties slėnyje aplankeme:
Smėlio dykuma– Mesquite Flat sand dunes.
badwater basin-pati žemiausia vieta Mieties slėnyje, bet ir visame S.Amerikos žemyne beveik 86m žemiau jūros.
Zabriskie Point-uolos suformuotos kaip bangos.
Dantes view– juodųjų kalnu viršūnė is kurios matosi mirties slėnio panorama, apžvalgos aikštele 1669m aukštyje.

Keliaujam i nuodėmių miestą Las Vegas! Ta vakarą atvarėm nusikale tai tik vakarienes burgeriu ir truputi apžiūrėjom Strip gatve.

Ketvirta diena

Pusryciaujam ir jei gerai pamenu 3h leidžiamės i outletus Las Vegase  kaip gi atostogos be shopingu, gi ne atostogos! Pasishopine atvykstam i LV senamiestį, o ten kiek keistenybių su boroto kostiumais ! Ir brangiausias parkingas uz 1h 20$ , bet cia pačiu žioplumas buvo pasivaikščiojom senamiesčio pagrindinėje gatvėje grįžtam i hoteli, paliekam auto ir keliaujam tyrinėti Strip gatves! Pavalgem „puse kiaules” hard rock cafe  valgėm sonkauliukus, na nejuokauju dydis siaubingas! Bet skanu labai ir verta pinigu!

Penkta diena

Kadangi pritruko jėgų nueiti i LV ženklo, sustojam ryte padarom nuotrauku ir keliaujam i Hiuverio užtvanka  jei labai norisi jos patyrinėti tai nepagailėkite dolerių, jog susipažinti daugiau  keliaujam per Kingman, o ten jau prasideda

Route 66 -istorinis kelias su labai senomis kuro kolonelemis i Grand Canyon (the south rim). Mes pasirinkom pietinį kanijona dalį, nes populiariausias jog daugiau vaizdu gali pamatyti. Kanijone yra autobusai kurie pagal maršrutus vežioja žmones, pasirinkom ilgiausia maršrutą, jog pamatyti to didingo grožio kuo daugiau. Autobusas stoja i stoteles ir ten išleidžia ir sekantis atvaziuoja pasiimti vežti tolyn. Mes gal keletą stotelių pėsčiomis ėjom, nes buvo idomu ir netoli 😎 pasirinkom fantastiška saulėlydį, gaila jog vėsu buvo 😤 grįžtam labai vėlai i Kingman (motelis) nakvyne,jog tęsti kelione Link Los Angeles.

Sesta diena

Judam Link LA ir važiuojam Route 66. Labai patiko Oatman.Arizona senas istorinis kaimas su laisvėje gyvenančiais asilais!

Atvykstam i LA skubam stebėti saulėlydžio i Grifito parka-aukščiausias taskas LA su įspūdinga panorama. Nakvyne Long Beach, sename laive the queen Mary kuris plaukiojo senais laikas NYC-Londonas. Ps. Jei šiandiena rinkčiausi tai rinkčiausi nakvyne arčiau Santa Monikos, jog neprarasti tiek daug laiko kelyje ir kamščiuose

Septinta diena

Universal Studio! Įėjimas kainuoja ~105$ zmogui, bet vertas pinigu ! Labai patiko! Nemėgstu atrakcionu, bet šitie fantastiški! Apejom visus baisiausius ir pasisėme adrenalino varom palydėti saules i Santa Monika. Pakeliui i Santa Monika pravažiuojam žvaigždžių alėja, kuri nieko įspūdingo , Bevererly Hills rajoną ir rodeo drive(istaikingiausia gatve). Palydime saulute Santa Monikoje su fantastiška vakariene.

Aštunta diena

Gaila bet tenka palikti LA. Važiuojam ieskoti ženklo -hollywood! Vėliau įmesiu is kur geriausia matosi šis ženklas, nes nejuokais teko pagooglinti  keliaujam i Santa Barbara, o jau grožis ir labai skiriasi nuo to ka matėme pries tai! Valgome skaniausius pusryčius ! Gaila, jog ten tik keletai valandų, bet gal kada gyvenime su grįšim  pasiekiame Morro Bay-žvejui miestelis, labai jaukus su savo jūrų liūtu balsais! Bėgam prie vandenyno pasėdėti/pasideginti ir saules palydėti . Kelione i amerika galite patirti visko!

Devinta diena

Grįžtam i San Franciska. Dar keliones pradžioje perkant bilietus buvo planas pamatyti Big Sur regioną ir visa pravažiuota pakrante 1uoju keliu, bet deja gamta savo padare užvertė kelia nuosliauzomis, sugriovė tiltus. Sekiau info iki pat keliones pradžios  taigi is pagrindinio kelio issukom Link Monteray ir važiavom iki Bixby Bridge-žymiausias ir populiariausias tiltas Big Sur regione.

Pasigrožėję vaizdais atvykstam i San Franciska! Vyrai palieka mus hotelyje, o jie keliauja gražinti automobilio Pirmas vakaras tai kinieciu kvartalas ir Jame pati brangiausia ir neskaniausia vakariene  (nebuvo taip jog labai neskanu, bet palyginus su kitur ir kainomis taip nusprendėm jog neskanu . Na kelione i Amerika pagauna pagreiti.

Desimta diena

Keliamės ir keliaujam i Alkatrazo kalėjimą-maža sala su daug paslapčių, ten kalėjo gangsteriai ir tarp ju vienas lietuvis net 26m uz žmogžudyste.( bilietus irgi is anksto nusipirkę apie ~37$ zmogui) .

Oi pries kelione i Alkatrasa apziurim žveju prieplauka ypač populiari pier 39 del jūrų liūtu.
Grįžtam i miestą ir keliaujam žiūrėti panoramos i bokštą-coit tower, is ten keliavom i Lombard gatve-pati vingiuociausia SF, greitis iki 8km/h. griztant i hoteli apziurejom japonu kvartalą.

Vienuolikta diena

Keliaujam i auksiniu vartų parka, ten tikslas japonu sodas! Mokamas 18$ dviems, bet patiko
Keliaujam įdomybes apžiūrėti-aukso vartų tilto! Įspūdingas tiltas  ta diena 25km nuėjom, o draugai lyg 35km minejo nes aplankė Castro rajoną-gėjų  SF nelabai paliko įspūdžio del bomzu, jau geriau ta viena extra nakvyne būtume palikę LA!

Dvylikta diena

Kelione atsiėjo su skrydžiu, auto, kuru, pramogomis, maistu ir shopingu apie 4700€ -dviems. Kadangi keliavom 4iese tai pasidalinom auto nuoma, kurą, motelių islaidas ir turisto mokesčius. Moteliuose miegojom visi 4i, tik LV hoteli 4iese vienam kambari taupumo sumetimais, nes kainos buvo ohooo vien del to, jog susivelinom užsisakyti is anksciau  +savaitgalis išėjo, LA laive-hotelyje atskirai miegojom kaip SF atskirai . Gaila, laikas prabego akimirksniu ir kelione i Amerika baigiasi. Taciau nenusiminkite pateiksime daugiau kokybiskos medziagos.

Yra geras Vadimo Zizo blogas kuri galite perziureti cia https://www.youtube.com/watch?v=IqvyGxijNpk&t=579s

Daugiau geru patarimu rasite pas mus https://kelioniupatarimai.lt/category/amerika/