Šarm el Šeichas, Jaz Belvedere viešbutis

Sausio 30 d. – vasario 6 d. buvom Šarm el Šeiche, Jaz Belvedere viešbutyje
Viešbutis:
Labai patiko aplinka, sutvarkytas ir išpuoselėtas kiekvienas kampelis, daug žalumos, augalų Teritorija nėra labai didelė, bet pasivaikščioti yra kur. Viešbutis suskirstytas į atskirus pastatus 2 – 3 aukštų su kambariais. Vaizdai į sodą arba jūrą. Kambariai tvarkingi, gerai prižiūrimi. 3 basein ai: vienas šildomas, kitas ne ir trečias vaikų. Maistas tikrai skanus, buvo iš ko rinktis. Koralinis rifas mažas, bet pamatėm keleta spalvingų labai gražių žuvų. Radom du minusus. Vienas tai, kad gultai galėtų būti geresni, varžtai krito iš šonų, antra animatoriai prasti, išskyrus viena vaikinuka kuris tempė visą savo komandą, ir labai stengėsi, tačiau nelabai tai gelbėjo. Vyko vakaro programos su skirtingais pasirodymais (braziliški šokiai, pilvo šokis, gyva ispaniška muzika, Mrs. Hotel, Mr. Hotel rinkimai ir kt.). Kadangi vykome ne sezono metu, žmonių nebuvo daug. Sutikome vokiečių, italų, ispanų, ukrainiečių, baltarusių.

0rai:
Pirmom dienom buvo vėjuota, vakarais reikėjo megztuko ar striukės, paskutinėmis dienomis vėjas kiek nurimęs, bet labai šiltas, vakarais drąsiai buvo galima sėdėti ir be striukės  Dienomis temperatūra laikėsi 20 – 24 laipsniai. Vandens temperatūros tiksliai nepasakysiu, bet vanduo nebuvo šiltas. Kad lengviau orientuotis, kaip karštą vasarą Baltijos jūroje. Bet tai nesutrukdė maudytis.
Pirkome ekskursiją iš vietinio ekskursijų organizatoriaus . Į ekskursiją įėjo jojimas kuprangariu palei jūros pakrantę, paviršinis nardymas žydrojoje lagūnoje (begalo nuostabų koralinį rifą pamatėme), spalvotojo kanjono aplankymas ir arbatos gėrimas pas beduinus  Aed Yousef EL Shreef begalo atsidavęs savo veiklai, padarys viską, kad tik klientai būtų patenkinti. Tai žmogus, kuris tikrai labai myli savo darbą ir turi daug ką pasiūlyti, kad ilgam atsimintumėte savo atostogas:) Kartu su juo vykome į Old Market, aprodė turgų, pigiau galėjome nupirkti lauktuvių, pamatėme mečetę, kuri atima žadą dėl savo grožio, apsilankėme jos viduje:) Jeigu dar kartą teks lankytis Šarm el Šeiche, net negalvodami savo laiką patikėtume šiam žmogui  Rekomenduojam ir jums
Nesigailime dėl nieko, grįžome įdegę, su puikiomis nuotaikomis bei gerais įspūdžiais